13.9.2010

Teekutsuilua Lahdessa lauantaina

He heh, onpas nokkela otsikko tällä postauksella.

Aloitetaanpas (tuttuun tapaan?) ruokakuvalla, koska tottahan toki kaikki muutkin rakastaa ruokaa:

Suklaaseen dipattuja vaahtokarkkeja, nam. Näitä ja monia muita ihania herkkuja pääsimme mussuttamaan, kun vierailimme tyttöporukalla (minä, Sanni sekä Iira) Mimin luona Lahdessa. Mimi piti teekutsut uuden asuntonsa kunniaksi, joten näitä pirskeitä voisi pitää tupareina lolitatyylillä.

Sitten päivän asuun. Teekutsujen teemana oli prinsessat, mutta se näkyy lähinnä siitä, että minulla oli tiara päässäni. Olin vielä lauantaina siinä määrin nuhainen, että tahdoin ylleni jotain yksinkertaista ja helppoa. Lisäksi mustat kengät ja sukat ovat toki kätevä valinta sadesäähän, jota hurmaava Lahden kaupunki taas meille tarjosi. Siis ihan totta, sataako Lahdessa aina kun minä olen siellä? :D

Mekko on sama kuin se jota viimeksikin käytin, mutta asukokonaisuus erilainen. Mekko tosiaan Baby, the Stars Shine Bright, paita Moi-même-moitién luottoyksilö ja loput tavallisista kaupoista. (Asuun kuului myös se vaaleanpunainen Babyn kassi, mutta se ei jostain syystä päädy koskaan kuviin saakka.)

Löysin Lahdesta eräältä kirpparilta hassunhauskan vaaleanpunaisen pampulaturkkipuuhkan. Sitä voi käyttää sekä kaulan että hartioiden lämmikkeenä, ja uskon että saan sillä piristettä syksyisiin ja talvisiin koordinaatioihin. Minusta se on kertakaikkisen ihana! ♥

4 kommenttia:

  1. supereleganttia kuten aina, ja olen älyttömän kade tuosta pom pom huivista, upea löytö! ♥

    VastaaPoista
  2. insertcake: Kiitoksia! Toisinaan kirppareilla tosiaan onnistaa :D

    VastaaPoista
  3. Voi neiti kun olet niin nätti ; v ; Sulla on sievät kasvonpiirteet ja toi kampaus on just täydellinen♥ Toi pampulahuivi on erityisen hauskan näköinen! Hieno löytä :D. Mistäs olet muuten tiarasi hommannut? Se on kaunis.
    Nyt alko tekee mieli vaahtokarkkeja :<

    ~janjan~

    VastaaPoista
  4. janjan: Kiitos! Tiarani olen ostanut joitakin vuosia sitten Helsingistä, kauppakeskus Forumin yläkerrassa sijaitsevasta pikkuputiikista, jonka nimi taisi olla Savanni. :3

    VastaaPoista