27.11.2009

Uudet kengät! ♥

Jotkut teistä ehkä tietävätkin (tai sitten eivät), että olen tällä hetkellä töissä kenkäliike freda22:ssa. Tykkään työstäni todella paljon, mutta ihanien kenkien läheisyys viitenä päivänä viikossa aiheuttaa minulle tiettyjä houkutuksia.

Olen jo kotiuttanut sieltä kivat saappaat ja jumalaiset peeptoe -korkkarit, mutta molemmat noista sain ilmaiseksi (saappaat työsuhdekenkinä, korkkarit synttärilahjaksi).

Tänään sorruin sitten vihdoin ostamaan nämä ihanaiset rusettiavokkaat, joita olen kuolannut siellä päivittäin. Arvatkaa, mitä tuskaa on katsoa, kun asiakkaat vievät näitä suloisuuksia kotiinsa?! Minun oli PAKKO saada nämä. :D

Omat avokkaani ovat edelleen töissä (käytän niitä silloin tällöin työkenkinä), joten saatte tyytyä ihastelemaan Stylesnobin virallista kuvaa näistä herkuista. Kengät siis ~aitoa~ kiiltonahkaa, peeptoekärjellä, muhkealla rusetilla ja noin kymmenen sentin korolla. Täydellisyyttä. Kunhan tulee taas kesä, niin koetan yhdistellä nämä johonkin loliasuun - tai useampaankin! ♥

Olen muuten huomannut, että laadukkaiden, aitoa nahkaa olevien kenkien parissa työskentely on käännyttämässä minua jonkinlaiseksi kenkäelitistiksi. Tuntuu, etten ehkä tämän työni jälkeen pysty vähään aikaan ostamaan mitään tekonahkaista... :D


1 kommentti: